Naruto Shippuuden!

Ja, nu har jag, efter ett intensivt arbete, äntligen kommit fram till Shippuuden 005. Det känns lite tomt. Så länge har jag tittat på Naruto varje kväll, för att se allt i kronologisk ordning, innan jag kom fram till Shippuuden! Sååå länge! Vad skall jag nu göra precis innan ajg går och lägger mig?!
...jaja, plugga är ju faktiskt ett alternativ.....

Men jag som aldrig har varit heelt och hållet fast i en serie (okej, jag var rätt så förtjust i Ally McBeal under första säsongen, och kanske Desperate Housewifes säsong ett....) som gått regelbundet på TV! Älskat Simpsons, Cheers och en rad till, men inte så att jag varit tvungen att andäktigt vänta i vecka efter vecka för att få se de nya avsnitten! Och det kommer jag att få göra nu! *grrrr* Såå frustrerande! *suckar*

När kommer 006?!

image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0