Mer Paris!

Jag tror att jag har fått lite Paris Hilton-feber. Jag som aldrig ens varit speciellt förtjust i henne är oerhört fascinerad av hela den här fängelse-historien. Tror att det har något att göra med att jag tycker att det är viktigt att alla skall vara lika inför lagen och nu utmanas det amerikanska rättsystemet lite grann. Mycket intresseant att se utfallet. Dessutom sitter jag med mitt superviktiga examensarbete så jag vill absolut läsa allt om alla som inte har med det att göra! ;=)

Dock måste jag tillstå en sak....Paris verkar mer än lovligt korkad. Jag blir nästan mörkrädd (tja, det är jag redan, så nervös kan jag väl medge...). Den här bilden tog enligt en stor amerikansk skvallersajt i går. Efter det att hon stått i rätten och hävdad att hon var oskyldig till allt. *lalalala*

  Får man fängsla folk för att de är så satans jävla korkade?!


image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0