Britneys nya - Radar!

Jag hörde den i förra veckan hos Perez Hilton, men sedan försvann den (tog han bort den?), vilket gjorde mig surt besviken, för då hade jag lyssnat såpass mycket på den att den satt fast i mitt bakhuvud.... Like glue och jag får inte bort det! Men så hittade jag den på Youtube - happy me!! Me like!




Funderar faktiskt på att köpa henne nya skiva när den kommer ut - hittills så har jag gillat låtarna som jag hört och jag har av någon anledning börjat sympatisera med henne ordentligt på sista tiden (som det kanske har märkts här på bloggen). När jag kläckte nyheten för min kille slog han fast att han faktiskt inte känner mig. Inte så väl i alla fall...



Kommentarer
Postat av: vesna

don't like it :S

2007-10-11 @ 00:11:46
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0