Lämna Brittan ifred!

Nu har jag lyssnat på Gimme more, som har varit ute på nätet ett tag, och Radar, som precis kommit upp på Perez Hiltons hemsida. Stäm mig, men jag tycker att de är ganska bra, till och med riktigt bra, och inom en snar framtid kommer jag väl att ha dem båda på hjärnan, (och tycka att de är fantastiska!) Brittans musik brukar fastna i bakhuvudet förr eller senare, trots att jag har förnekat det i flera år.

Hon har faktiskt fått oförtjänt mycket skit för dem. Okej, hon super, knarkar och festar, men det borde faktiskt inte påverka hur man ser på hennes musik. Och det intressanta är att att när K-Fed var ute och slog klackarna i taket på diverse strippbarer, visst blev folk upprörda, men inte gick de i taket på det här sättet! Hon är ju tvåbarnsmamma, för GUDS skull, inte kan hon vara ute och supa! Men han är ju typ fyrbarnspappa! Det är ju heeelt okej....

Och allt det här tjatet om att hon skall ta kontakt med sin mamma igen.... Alltså, Brittan är fd. barnstjärna. De blir inte stjärnor utan stenhårda föräldrar som pushar dem i allt, hela tiden. Framåt, uppåt och snabbt skall det gå! Visst, det gick inte åt helvete för Justin Timberlake och Christina Aguilera (inte än, i alla fall...), men det var Brittan som var störst först, med stenhård PR så visste hela världen vem hon var.... Klart som fan att man blir lite fucked up efter det. Och det var ju ens föräldrar som följde en hela vägen. Push-push! klart som fan att hon är arg på dem, det skulle jag också vara!

....dessutom är det inte sjyst att kasta skit och sparka på någon som redan ligger, samt ävenverkar ha förlorat förståndet.....

Stackars Brittan!
image131

ps.
tänk att jag skulle köra försvarstal för Brittan! Det skulle inte många tro om mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0