Lolcatz!

image135

...sådan är jag, ALLT i varenda jävla förpackning skall ner till sista biten! ...och jag som för ca två veckor sedan började känna hur jeansen släppte i midjan, riktigt kände hur kläderna blev lättare att dra på sig....Men nu, efter
2 ½ veckas hetsplugg, tre ambrosiatårtor, minst tre förpackningar chocolate chip cookies och en massa annan skit så känner jag mig inte så jävla mycket på bättringsvägen längre...Jag skall ju för fan stå i bikini om ca tre veckor! Det har jag ju planerat för!!! Det gick ju åt rätt hålll.

Skit också!

Kommentarer
Postat av: Me

Va skönt att nån är lika dan, jag har sagt länge nu att jag måste ner i vikt, men ändå sitter jag här och äter godis och skit hela tiden! Måste skärpa mig!

2007-10-11 @ 00:36:45
URL: http://modestiaaparte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0