Tragedin i Rödeby

Jag vet inte riktigt vad jag skall tycka. Det enda man har att gå efter det som står i tidningarna och jag har genom åren lärt mig att se flesta tidningar snackar en massa skit och att man faktiskt inte borde basera alltför mycket åsikter på vad de skriver. Jag kan egentligen bara komma ner till ett par, tragiska komentarer....

Man får faktiskt inte ta lagen i egna händer och skjuta folk. Det finns konsekvenser för sådant handlande!

Man får faktiskt inte trakassera andra människor. Det finns konsekvenser för sådant handlande!

...sedan kan man ju faktiskt fråga sig var det finns för polismyndigheter och socialtjänst där nere, de, om några borde fråga sig vad det egentligen är som har pågått, samt varför inget har gjorts åt saken för länge sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0