Beth Ditto & Mika saves my day!

Det här är första dagen på en hel evighet som jag är hemma under dagen. Lyxen av att ha ett kylskåp nära(proppfullt med chocolate chip cookies, ambrosiatårta samt glass i frysen! Kan det bli bättre inför tentan i morgon?!), en säng (JA, jag vill gå och lägga mig,trots att jag sov 8-9h i natt, NEJ, jag tänker inte tillåta mig att göra det) och lugn och ro förtas lite av att jag faktiskt inte har den minsta lust i världen att plugga, att jag inte kan koncentrera mig samt mitt inre bara skriker åt mig att skriva alla rätta svaren på ena låret (bra idé, egentligen, tack mitt inre Det!)och sedan krypa ner i sängen. Blä!

Menmen, så får det ju inte gå till! Och då behöver man något som piggar upp!
Och det gör verkligen Beth Ditto & Mikas duett!! Visserligen tycker jag inte riktigt att Beths fantastiska röst riktigt kommer till sitt rätta, menmen, man kan ju inte alltid få allt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0