I väntan på Soluppgången!

Har tagit paus för att vänta en stund på soluppgången. Just nu är det bara rosa borta i horisonten, men jag vet ju att det snart kommer att gå rätt så fort och att det kommer att bli otroligt vackert! Har ju sett den tidigare, men jag blir alltid lika tagen av den.
Har inte sovit alls i natt och det kommer jag eventuellt inte att få göra. Det stör mig inte nämnvärt, det är faktiskt inte speciellt jobbigt, särskilt inte när man som jag har stora möjligheter att sova ut både före och efter. Även om jag erkänner att jag fryser lite (sveper yllesjalen tätare om mig) och att sängen ser mjuk ut så är det handling och konsekvens som gäller just nu. Jag har inte handlat tidigare, alltså får jag ta konsekvensen nu. Logiskt.
God Morgon, Sverige!


Kommentarer
Postat av: Manon

Soluppgången är underbar! Så, fler som inte sover:).

Tack för titten och tipset på min blogg. Jag ska undersöka det:)!

Godmorgon själv!

2006-04-11 @ 05:56:03
URL: http://manon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0