Längtan efter sommaren!

I dag lyser solen, himlen är klarblå och jag har äntligen rensat den där jämrans rabatten. Satt i solen och blev alldeles varm, kände nästan hur det brände och det är en helt underbar känsla! Nu längtar jag verkligen till sommaren, om två månader är jag hemma igen och då är det verkligen sommar, men det är ju så mycket som skall hinnas med tills dess. Massor, rent ut sagt. Jag vet inte riktigt hur jag skall orka, men det måste jag. Det är inte så långt (ehum, knappt ett år och allt går vägen, men ändå, om man jämför med hur lång tid det var från början...)kvar tills det är dags för mig att ta ut min examen och det vill jag ju göra utan att behöva harva i något extra år. Så då är det ju bara att bita ihop! Men sommaren...Då skall allt vara avklarat och jag har någon vecka att bara slappa innan jag börjar jobba! Jag längtar! Synd att det rent statistiskt sett är otroligt pissigt väder andra och tredje veckan i juni...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0