Chokladdoppade russin

Festen i går blev lyckad! I alla fall för min del, jag har faktiskt inte frågat vad tjejen med förväntningar tyckte. känns faktiskt som om jag bryr mig marginellt, trots all min oro i går. Det blev inte så sent, det var inte så mycket folk ute - men jag åt tills jag faktiskt mådde illa (buffé har den inverkan på mig). Trevlig stämmning och god mat gjorde sitt! Så det var definitivt en lyckad kväll, i alla fall för min del. Tror att några av singlarna var lite missnöjda, det var ju inte så mycket folk ute och de hade nog förväntat sig lite mer drag....

I dag börjar jag inte jobba förens om några timmar, så hittills har jag bara tagit det lungt. Shoppat lite(bland annat en klänning som jag var lite osäker på - min kille älskade den, ett halsband som han asgarvade åt, samt lite böcker och scarves- och godis!), samt införskaffat en påse chokladdoppade russin som jag nu gör mitt bästa för att sätta i mig! Gud, jag kommer att få ont i magen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0