Lata mig!

I är jag ledig för första gången sen jag var i Köpenhamn. Yee-ha!! För att fira så låg jag och läste fram till halv fyra i natt och sov fram till kvart i elva, det är ren, skär LYX! Sedan har jag bara latat mig, det vill säga legat på soffan och läst intelligensbefriad litteratur och det varit såååå skönt!

Men nu är det dags att ta mig i kragen - måste få lite skrivet innan det är dags att kila i väg på nästa personalfest i kväll. Måste försöka i alla fall. får se om det går nu efter det att jag har tillbringat så mycket tid med all den intelligensbefriande litteraturen. Min intelligens har förmodligen rymt till ett betydligt mer behagligt ställe! ...och jag klandrar den inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0