Dagen efter bröllopet!

I går var bröllopet som jag har raggat klänning åt halva hösten. Jag kände mig superfin, bruden var fantastisk och jag hade väldigt roligt! Kom på att jag och bruden har väldigt lik smak - jag gillade alla hennes val skarpt, allt från klänning och slöja till håruppsättningen och buketten! Det var svårt att slita blicken från henne, hon var så vacker! Det blev en riktig helkväll, åt och drack och pratade tills långt in på småtimmarna, då vi blev hemskjutsade i brudparets limo!

...hur mycket jag drack tyckte jag höll koll på, eftersom jag var medveten om att jag har sovit minimalt de senaste dagarna. Märkte dock i morse att så inte var fallet - jag vaknade inte bara med jordens förkylning, utan även med en rejäl huvudvärk och illmående! Frukosten kom dessutom upp jäkligt kvickt! Kändes som om det var Nyårsdagen i dag, eftersom det var samma dagenefterkänsla som det brukar vara då! Vet inte om det bli ngt skrivet alls i dag, känner mig inte alls pigg och alert....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0