Hela natten, nu igen...

Har suttit upp hela natten och pluggat nu igen. Är förvånansvärt pigg nu! Vad jäklans trött vid åtta-halv nio i morse, men efter en stärkande middag vid tre i eftermiddags så har jag börjat hämta mig igen. Det enda tydliga tecknet på att jag inte är riktigt riktig för tillfället är att fingrarna är iskalla och stela, samt lyder mig inte riktigt..... Har liksom lite värk i dem dessutom, av allt knapprande...

Det jobbiga är, att jag är inte färdig med allt det som var panikartat!

Gud, skänk mig lite framförhållning, jag orkar inte hålla på så här tills terminen tar slut, då kommer jag att ha både ha magsår och förstörda händer! Dessutom ett jävlig allvarligt fall av musarm.....

Kom ihåg till mig själv -> Ta på dig handledsskydden!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, man blir aldrig klar med det som är panik :p

2006-12-11 @ 22:08:45
URL: http://saandiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0