I morgon...

...är det dags att visa flashig klänning på tjusigt bröllop. Var på möhippa i går och hade väldigt trevligt! De var en ganska lugn tillställning, både brud och tärna har sjukt mycket att fixa inför morgondagen. Lite nervösa började de bli också... Själv skall jag bara pressa mig ner i klänningen och försöka hitta en snygg bild på den att sätta här på bloggen, så att alla kan se att den verkligen är Klänningen med stort K! Trots att jag kan vara en riktig tjurskalle så tycker jag att det skall bli riktigt romantiskt med bröllop....

Tja, 2008 är det ju faktiskt skottår, men jag kanske är för traditionell för sådant.... Fast det är klart, vad skulle jag inte göra för lite vitt fluff?


Brudklänning2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0