Julmys!

Har äntligen kommit hem till min familj och försöker få lite julkänsla. Bakade pepparkakor i går med min brors barn - det skulle bli många vanliga kakor och ett hus. Jag har tyvärr varken tålamod eller erfarenhet med pepparkakshus, och det hade inte min bror heller, vilket resluterade i ett mycket speciellt hus. Vi kallar det "Efter Gudrun" för det är i princip tre väggar lutade mot varandra, resten ligger krossat runt ochmkring och allt är täckt av NonStop och sockerglasyr.... Mycket originellt! Förhoppningsvis är det i alla fall gott....

snart är det dags att klä granen, det luktar griljerad skinka från köket och jag försöker få lite julstämning. Det kommer långasmt och smyger mig på. Jag försöker njuta!

Kommentarer
Postat av: ridings

Så går det om man röstar på Gudrun Schyman.

2006-12-23 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0