Listutmanad!

Listutmaningen kommer från Cissil!

Jag har...
 
[x] rökt en cigarett. Dumt, men ibland när jag är full så....
 [x] varit kär. Är jag för tillfället!
 [x] blivit dumpad. Blivit krossad och nedtryckt i skorna!
 [ ] varit i knytnävsslagsmål. Nej, men jag har varit sugen ibland!
 [x] rymt hemifrån. Alltså, det var gaaaanska så länge sedan, kom dessutom hem rätt kvickt!
[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak. Oh, ja!
 [ ] blivit arresterad. Nej, och det har inte ens varit nära!
[x] skolkat. Ytterst sällan, men det här väl hänt?
[x]sett någon död. Flera faktiskt!
[ ] varit i USA. Nej, men det verkar vara ett intressant och komplext land!
[x]varit i Afrika. Ja, och jag vill verkligen åka tillbaka!
[-] spytt offentligt. Ja, på hemmafester - Nej, inte på klubbar!
[x] åkt skidor. Bara längd, utför verkar rent livsfarligt!
[x] saknat någon. Så sjukt, jävla mycket!
[x] gjort en snöängel. I'm the Master of Snöänglar!
[x] byggt ett sandslott. Ja, men vågorna brukar alltid ta dem!
[x] hoppat i en vattenpöl som en galning. Till och med rullat mig i en!
[x]fuskat när jag spelat spel. Försöker att undvika det, men i dryckesspel är ALLT tillåtet!
[ ] fuskat på ett prov. Försöker undvika det!
[x] varit ensam.  Vädligt!
[x] tittat på en solnedgång. Ja, många fina har det blivit!
[ ] varit med i en jordbävning. Nej och tack för det!
[ ] blivit rånad. Det har jag lyckligtvis sluppit!
[x] gått mot rött. Visst!
[x] varit vilse. På många olika sätt!
[x]varit på andra sidan landet. Ja, och det är trevligt där!
[x] simmat i havet. Ja, trots att jag är rädd för vatten!
[x] sjungt karaoke. Tyvärr, jag sjunger fruktansvärt illa!
[ ] skrivit ett brev till tomten. Nej, jag skrev till mina föräldrar istället!
[ ] trott på lyckokakor.  Aldrig ätit Lyckokakor!
[x] väntat på något som aldrig kommit. Ja, och det är tregiskt!
[x] åkt rullskridskor/inlines. Ja, och det kändes livsfarligt!
[x] sjungit i duschen. Mina stackars grannar.....
[x]fastnat med tungan i metall. Jag var typ fem!
[ ] låtsats varit en cheerleader. Nej tack!
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar. Nej, mina öron skulle trilla av då!
[x] stannat uppe hela natten. Alldeles för ofta!
[x] varit rädd för att titta på skräckfilm ensam. Jag är ju mörkrädd - i mitt eget hem!
[x] trott på spöken. Tror fortfarande!
[ ] badat med kläderna på. Nepp!
[x] skrattat så mycket att jag grät. Ja och magkramper fick jag också!
[x] snott den här listan från någon. Den är snodd!
[ ] snattat någonting. Nej!
[x] tänkt tanken att snatta något Tänkt har man väl....
[x] spelat med i en teaterpjäs. I fjärde klass!
[ ] varit med i en reklamkatalog Tyvärr!
[ ] varit med i en tvreklam. Tyvärr!
[ ] varit med i en film som gått på biografen. Tyvärr, men jag har en gammal kompis som har det!
[ ] stått upp-och-ned och druckit vatten. Det har jag inte lyckats med!
[x] varit ärlig när du fyllt i detta formuläret hittills. Hyffsat, i alla fall....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0