Misslyckad Månfärd!

Jag hade bestämt mig för att ställa klockan i natt och gå upp och kolla på Fuglesangs månresa. Jag bestämde mig för att lägga mig på täckte och dra en filt över mig - för att då bara kunna glida upp ur sängen och ut till TV:n. Dessutom så skulle min kille upp och kolla och han skulle ringa och väcka mig.

Allt gick som planerat - jag sov på sängen, klockan ringde och telefonen likaså. Jag somnade om. Såg inte ett skit och månfärden - som dessutom blev intsälld! Tur att jag prioriterade min sömn istället för att suttit uppe och väntat på det antiklimaxet! Petiga jävlar...

Men det måste vara ett ännu större antiklimax för Fuglesang själv.... Pissigt att ha väntat nästan halva sin livstid för att sedan, fem minuter innan, bli dissad....

När ska de försöka igen då?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ikväll försöker dom igen hörde jag just!

2006-12-09 @ 19:09:14
URL: http://fenomenasthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0