Nyårsafton!

Efter den stor festen i går så känns det skönt att vi, jag och min pojkvän, har beslutat oss för att fira ensamma i år. Flera har höjt på ögonbrynen när vi tackat nej till några inbjudningar, men det känns verkligen helt rätt! Vi skall laga en fin middag, dricka lite mousserande och sitta framför brasan. Det känns sjukt skönt att ha planerat det så, speciellt i morse när jag vaknade både rejält förkyld och bakfull! Bara tanken på att gå på en stor fest får det att vända sig i magen på mig! Det skulle bli en plåga! Så nu ser jag fram emot att bara så fira i lugn och ro, inte känna sig pressad på något sätt, och bara få ligga i soffan!

GUD, vad skönt!

Men Gott Nytt År till er alla där ute! Hoppas att ni får kanonkul!

Visserligen kommer jag kanske att sakna fyrverkerierna, jag är ett stor fan av dem, men brukar inte SVT visa en massa flashiga fyrverkerier från världen över? Det är definitivt värt att kolla upp!

LondonNewYear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0