Rött vin!

...blev det en hel del av i går kväll! Var ute med några kompisar och gled mellan några trevliga ställen. Drack vin, snackade en massa och hade trevligt. Gick hem relativt tidigt, men stannade på vägen och stod och pratade med tjejen som jag tog sällskap med ett tag. Ganska länge, faktiskt... Och trots att det faktiskt är ovanligt varmt för att vara i början av december, så looovar jag att man fryser efter att stått stilla i blåsten i nästan en timme! Trodde att jag skulle bli sjuk, så det vara bara att duscha varmt och dar på en tjock myströja när det var dags att sova. Mår faktiskt oförskämt bra i dag, men en av mina kompisar hade inte lika tur... Hon var tvungen att springa ut på toaletten och kräkas medans jag väntade i telefonen! Stackars liten!


Rött vin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0