Stretar på!

Nu har jag ändå lyckats streta på ganska så bra i dag, men jag har en hel del till som måste göras innan jag på något sätt kan slappna av. Vet att jag inte borde klaga, massor av de här sakerna som jag sitter fast med just nu borde ha gjorts för en vecka sedan, eller en månad... Shit, de två närmaste veckorna komemr mer eller mindre bli ett helvete.... *suckar* Men ibland får man ju helt enkelt skylla sig själv, inte så mycket mer med det. Förhoppningsvis så kommer jag i alla fall vara ledig i kväll - skall eventuellt på bio! Hoppas att det blir så, skulle vara skönt att få slappna av lite (trots att jag inte förtjänar det!!).

för övrigt så känner jag mig som en grov, tung arbetshäst, som ständigt kämpar med plöjningen....


Arbetshäst2

Bilden kommer från Hästkraft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0