Svårigheten att bo i korridor...

En av de största är faktiskt att man måste stå ut med alla puckon och deras idiotiska infall... Eller att de står i vägen när man själv inte är på så jävla bra humör. I dag är inte jag på så jävla bra humör, jag har inte alls kommit så långt i mitt pluggande som jag borde, jag ligger rent ut sagt riktigt risigt till. Visserligen får jag väl skylla mig själv, men humöret är dåligt i alla fall....

Då blir det inte bätte av att träffa korridorare som inte bryr sig om att känna av stämningen innan de börjar tjattra! De värsta är de som tycker att de är så jävla roliga, att allt de säger är ett skämt och tycker att man är förpliktigad att skratta. Och jag får alltid så dåligt samvete när jag bara fräser ifrån... *suckar* Jag är förmodligen inte heller alltid så jävla kul att umgås med, speciellt inte i dag. Men jag fick bara en inre lust att köra ner min soppskål i halsen på den finurliga jävel som hälsar med käcka tillrop vid lunchen.....


Kommentarer
Postat av: Lilla Morrkorren

Hej!
Studentkorridor är för jävla jobbigt ibland, men samtidigt alldeles alldeles underbart när man är på rätt humör. Jag är det inte just nu eftersom jag bestämde mig för en nykter lugn lördag på rummet när resten av korridoren bestämde sig för brakfest ;)
Som tur är tycker jag om dom så de får hållas, men jag förstår hur du känner dig!

2006-12-10 @ 00:14:13
URL: http://morrkorren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0