Svart, Vitt, Rött - Förbjudet?

Jag har alltid blivit intalad att Svart och Vitt får man inte bära på bröllop, men hur är det egentligen med Rött? Alla mina tjejkompisar hävdar stenhårt att det är en 'syndig' färg som definitivt skall undvikas på bröllop, samtidigt som min mamma och hennes väninnor menar att det bara är tjafs. de tillhör ju ändå 'det äldre gardet' och borde veta hur man skall göra...Samtidigt, vågar man chansa om det är så olika uppfattningar? Jag menar, om en del hävdar att det är oerhört oförskämt med röd klänning på bröllop, så kanske det är dumt att chansa, så slipper man trampa någon på tårna? blä, är det någon som har koll på det här med klänningar? Och vilken färg de inte får ha?

Samtidigt har jag (trots mitt tajta pluggschema - fyyyy på mig!) kikat lite på klänningar på Asos.com
och har hittat en massa übersnygga klänningar! Men tyvärr bara Svarta, Vita och Röda....

Blackasos

Jag menar, visst är det helt udnerbart läcker?! Jag kanske skall köpa den till Nyår istället? Men jag har redan en supertjusig klänning tills dess....

Redasos

Likadant med den här, den är så läcker...

whiteasos

Det här kanske var lite väl somrig, men ändå...

Bilderna komemr från Asos.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0