Uppe!

Jag är imponerad över att jag faktiskt kom upp ur sängen i morse! För att inte ha sovit på över 36h så känner jag mig förvånansvärt pigg, men om jag inte minns fel så brukar tröttheten slå in två dygn efter, alltså kommer jag vara medvetslös på onsdag. Passar mig utmärkt! ...eller, egentligen inte alls, jag har som sagt sjukt mycket att plugga den här veckan, jag vill egentligen minimera mitt sovande till tre timmar i stöten, men jag har gjort det förut och jag blir så jobbig då, går mellan speedad till zombie och sedan tillbaka igen på några minuter....

Men jag har hittat den perfekta väckarklockan - min kille! Det funkar perfekt för oss båda, han måste gå upp för att ringa mig, jag måste gå upp för att han är i telefonen och kräver att jag går upp.

Ddagens dilemma är i alla fall sjuk lätträknade,
1) Mina clementiner är slut! Slut!! Jag äter sjukt mycket clementiner just nu när jag pluggar, till frukost, till nattmål, till snacks, till mellanmål! Och nu är  de slut!! Jag måste ner till ICA och det vet jag inte om jag hinner, jag är inte färdig med allt material som jag måste lämna ifrån mig i dag coh i morgon!!!!

2) Det gör ont i högerhanden när jag skriver eller använder musen på något sätt. Det strålar från axeln ner till armbågen, från armbågen  till lillfingret och från lillfingret berörs ca 80% av handen. På med handledsskyddet.....

3) Jag har ingen aning om när jag skall hitta dra och köpa en klänning till bröllopet! Förmodligen kommer jag inte hitta något alls, vilket kommer att orsaka stor panik i mellandagarna. Då jag egentligen måste plugga! Har ine tid med panik! Annars kan jag alltid använda en gammal klänning...Men de enda jag har som inte är svarta eller sommarklänningar är en vinröd med guldglitter, som lite Antikens Grekland-inspirerad, med en sjukt djup urringning, så min kille kommer att få skämmas över mig.....

4) Jag har fått krav från biblioteket att de vill ha tillbaka en av böckerna om jag använder mig av. När nästan säker på att det är en tjej i min klass som behöver den, man jag är itne klar med den! Den är MIN, i alla fall fram tills på fredag!

5) Det var något mer jag tänkte klaga på, men nu kan jag verkligen inte minnas vad det skulle kunna vara... Kan återkomma med det, tack!

Okej, nu är dagens klagomål över,i alla fall för tillfället, och en positiv nyhet;

Anledningen till att jag är lite stressad i dag är att jag är bjuden på Luciagasque i dag!! *tjo-ho* Det skall bli kanonkul och jag skall vara assnygg! ...men tyvärr har jag inte tid att festa hela natten, utan jag får nog snällt gå hem efter middagen, jag måste plugga......



...mitt största ploblem är faktiskt just nu clementinerna och musarmen...jag behöver en personal clementin-shopper och en massör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0