Jag hade rätt!

Jag fick en väldigt bra start på en väldigt bra dag! Visserligen lite trött på eftermiddagen, men det kan lika gärna ha berott på vinet som jag drack under picknicken som jag tillbringade den tidiga eftermiddagen på! Varmt och skönt i solen, med god mat, vin och trevliga vänner. Har varit på en äkta Söndagsutflykt, ni vet, åkt i väg till ett trevligt, närliggande resmål. Njutit av utsikt och sevärdheter. Känt mig som en ledig människa! Så skönt och jag känner mig som en ny människa! Känner verkligen igen den bild av Fritiden och Söndagsutflykterna som visades upp för/genom Det Svenska Folkhemmet på 50-talet. Gud, jag kommer att bli en Folkhems-replika....


Synd bara att jag under hela dagen har förskjutit allt som jag måste plugga tills i morgon. Jäkla skit, blir nog tvunden att sitta uppe ett tag till...men det var det bara sååå värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0