Kaniner och GI!

Pratade med granntjejen i går, det är tydligen inte bara jag som har grannar ovanför mig som får till det. Hon var riktigt sur och kallade dem 'jäkla kaniner' och hävdade att de höll på onaturligt länge. Samtidigt så menade hon att det hade varit så tyst där upp väldigt länge, så det kanske var på tiden... Hon muttrade dessutom om att hon inte fick glömma att ladda batterierna till sin Ipod, i fall trenden skulle hålla i sig...
Själv har jag inte hört ett knäpp från de ovanför mig, men jag stör mig inte så särskilt mycket. Motion måste vi ju alla ha!

...något som däremot stör mig något så rysligt är att jag inte varit och tränat ordentligt på nästan tre veckor, samt spräckt mig GI-diet nästan två veckor i rad. Har gått ner nästan tio kilo under det senaste året, men nu har vågen lååångsamt börjat kila uppåt igen. Började med GI och det gav resultat direkt, men nu har jag börjat tappa konceptet igen. Jag är så slarvig! Har återigen börjat ana den lilla 'kalaskulan' som jag har precis nedanför naveln och egentligen ger det mig full panik, men choklad är så fruktansvärt svårt att stå emot! Skulle egentligen behöva ha någon som peppar mig att verkligen ta mig till gymmet, att gå ut och pringa de där tre kilometrarna, som ger mig orken att hålla igång lika bra som jag gjorde under januari och februari!
Det blir nog inget Bäst-på Beachen-06 för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0