Magsjuk!

Tillbringade hela natten mellan söndagen och måndagen inlindad i ett lakan på badrumsgolvet. Blev plötsligt kraftigt magsjuk med allt vad det innebär. Jag som inte har varit magsjuk på, ja, en tio år tror jag nog att det är. Insåg på morgonkvisten, någonstans i mina dimmor, att jag inte skulle hinna till de viktiga möten och föreläsningar som jag hade under dagen. Genom ett under (och springande mellan datorn, sängen och badrummet) lyckades jag faktiskt maila iväg till de viktigaste att jag låg sjuk. Det har aldrig tagit så lång tid i hela mitt liv att skriva fyra rader. Sedan försvann jag totalt in i dimmorna.
Nu har jag ätit för första gången och mår ganska tveksamt igen. Håller tummarna för att det inte skall komma upp igen. Det värsta är dock att min bästa vän fyller år i dag och vi skulle ut ett stort gäng och äta middag och fira. Jag ahde verkligen sett fram emot det i flera veckor! Men nu är jag inte helt säker på att jag klarar det... Vill ju inte smitta alla gästerna och ta en taxi hem med ett återfall i knäet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0