Det skedde en uppryckning!

...faktiskt. Även om den inte var så stor så skedde den i alla fall. Jag och en tjejkompis gav oss och ut och sprang (fast vi sprang bara halva rundan - av någon anledning var vi båda helt slut och återigen fick jag håll. Jag börjar nästan att bli lite orolig över allt håll jag får).  Vi kom fram till att det berodde på Valborg, för lite motion, för mycket onyttigheter och eventuellt för mycket alkohol...

Sedan gick vi hem och duschande med möttes sedan upp för att äta våfflor med grädde och hallonsyft till middag. Mmmmm...tur att vi hade varit ute och sprungit! Och tur att vi redan hade konstaterat att den dåliga konditionen orsakades av för dålig mat... Måste börja se över mina prioriteringar.  Snart är det juni och jag skall ha tappat minst fem kilo till för att vinna vadslagningen. Damn it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0