God Natt, Sverige!

Dags att sova nu. Hade planer om att försöka komma upp lika tidigt och springa igen i morgon, men sköt dem åt sidan. Egentligen är det kanske bra för att få igång min ämnesomsättning  ordentligt, men det är ju faktiskt lördag... Okej att det var länge sedan jag kände mig så pigg som jag gjort under dagen (kaaaan ju ställa klockan....), men nej, nja, nje...Det blir nog inget i morgonbitti.

Nu skall jag glida genom mitt nystädade hem och krypa ner mellan mina rena, frächa lakan och det skall bli sååå skönt! Billig, enkel lyx! Borde verkigen damsuga oftare, speciellt med tanke på känslan som kommer av ett nystädat hem! Men det är ju så mycket man borde...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0