God Natt, Sverige!

Är underbart trött i både huvud och kropp, så det skall nog inte bli några problem att sova i natt. Jag är tacksam! Det har även blivit lite svalare i lufte(tyvärr! Det betyder ju att man inte kan gå i kjol längre!), känner jag, och det kommer att göra det lättare att sova. Övergången mellan kallt-varmt är alltid svårt när det gäller nattsömnen. Det går från snarka-som-en-klubbad-säl till en lätt halvdvala på bara några dagar. Men det stabiliserar sig ju efter ett tag. Från en vecka och upp till en månad. Att sova brukar ju vara min favorithobby, så det rubbar mina cirklar lite, menmen, man kan ju gå i kjol och njuta av solen, och det väger upp ganska så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0