Köpt tid...!

Hurra! Jag blev inte totaldissad av min handledare!! Tid att fira! ...eller i nästa vecka, när allt är inlämnat och klart! Då jäklar skall här..sovas! Kanske dricka lite vin och äta lite gott. Får se om jag orkar slå några klackar i taket, men med jämna mellanrum orkar man ju rycka upp sig!

Nja, handledaren var väl inte överdrivet superpositiv, men hon sade i alla fall att hon trodde att det skulle ordna sig, vilket ju är en lättnad! Blev s¨å glad att jag gick och köpte en stor påse godis och satte i mig allt, helt ensam!! Mums!

Men nu gäller det ju att rycka upp sig och verkligen se till att hon hade fel, att jag kan högprestera mycket på några få dagar...Har gjort det förut och kan förmodligen göra det igen! ...men jag kunde nästan känna rosévinssmaken från den där bag-in-boxen som jag tänkt införskffa. Och hunnit tänka på vad skönt det skulle vara om allt bara avstannade nu, om jag bara kunde få påbörja sommaren lite tidigare, få lite uppskov...! Menmen, ta sig i kragen har jag väl alltid (nästan i alla fall...) varit kapabel till, så det skall väl gå den här gången också! Fast det blir nog, som vanligt, ett par låååånga nätter... Men det kan jag leva med, bara jag får ut mina poäng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0