Ohelig söndag.

Trodde att jag var död i morse när jag vaknade. Så trött har jag inte varit på länge! ...men egentlgien känns det bra, på ett konstigt sätt, eftersom jag har sovit som en orolig fågel de senaste veckorna, och aldrig känt att en natts sömn varit bra. Men jag kanske bara lurade mig själv, det kan ju vara en naturlig reaktion när man går och lägger sig halv tre och klockan ringer halv sju...? Snoozade i alla fall i en halvtimme. Undrar hur det kommer att gå att plugga i dag, komemr nog att sitta och nicka vid fyra tiden... Borde verkligen införskaffa ett ordentligt förråd med koffeintabletter, i all fall så länge det här hysteriska pluggtempot håller i sig. Vilket är resten av månaden...

Det gick i alla fall otroligt bra att springa i morse, känner hur allt slit på mornarna börjar ge resultat! Skall försöka hålla i den här rutinen så länge som möjligt, känner att jag mår mycket bättre och det behövs när allt hopar sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0