På knäna...

Är så trött att jag nästan knäar, pluggandet som under de senaste två veckorna har gjort att jag har tappat både tids- och dygnsuppfattning (samt lite av min motorik och ordförståelse...)har eskalerat de senaste dagarna och jag räcker bara inte till just nu... Jag får inte ut de betyg som jag satsar på (och som jag i alla fall hittills har tyckt att jag har presterat tillräckligt bra för att få...) och för tillfället kan jag inte prestera mitt bästa är i för stor obalans för det...Har ätit sjukligt mycket godis under den senaste veckan och i kombination med en massa koffeintabletter och för lite sömn är jag ett vandrande vrak, i alla fall på insidan. Kommer dessutom att få skämmas rejäl för några uppgifter som jag precis lämnat in, vågar inte tänka på när jag får tillbaka dem...
Till råga på allt så har det samlats en fet hög med räkningar som måste betalas, vilket gör att jag absolut inte har råd med handväskan som jag har gått och dreglat på sen i mars...

Knölen på min hals är kvar på sin plats och ger inte vika en tum. Jag tror att jag borde börja oroa mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0