Sen?

Igen! Typiskt mig! Men än så länge är det ingen katastrof, jag hinner!
Men i morgon så skall jag gå upp och springa en halvtimme tidigare, för jag har ett viktigt möte på förmiddagen som jag inte kan bli sen till, då blir det katastrof...

Skall dessutom knapra i mig en knäckebrödsskiva innan jag springer i morgon, missade det i morse. Men det gick rätt så bra i dag, tror att det har att göra med att jag fick nästan fyra timmars extra sömn i natt. Hmm...jag kanske håller på att få en normal, hyffsat sund dygnsrytm? Det är i sådana fall inte en dag för sent!


Kommentarer
Postat av: LB

Promenera skulle ha fungerat, om inte munnen gjorde så nedrans ont. Varje steg jag tar dunkar hela huvudet...
Men tack för rådet ändå! :) Kram

2006-05-10 @ 12:31:33
URL: http://minplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0