Vacker soluppgång!

Den var verkligen helt fantastisk! ...och ännu vackrare att traska hem i den, känna solen i ryggen, känna doften av häggen som håller på att blomma ut...Att bara känna lättnad! Nästan allt bli vackert i soligt gryningsljus, speciellt när man suttit fjättrad vid en dator hela dagen - och natten. Och även om man vet att man kommer att göra samma sak hela helgen, så är det en stund av...ren befrielse! Underbart! Nästan så att jag får något religiöst i sinnet...

Nu skall jag sluta äta chokladdoppade russin och lugna ner den glädjen som kom när jag såg att både mitt nyinköpta Lancômeläppstift och nya numret av Diego i brevlådan när jag kom hem! Jag skall ta reda på om The Body Shops Cooling Footlotion hjälper lika bra på ömma knän som på ömma fötter...

Har ätit sjukligt mycket Godis(ja, det låg ju lite framme på skrivbordet...det var visserligen tills i morgon, men vad fasiken...)och koffeintabletter den här veckan, hoppas att jag kan hjärtklappningarna och stressen stången tillräckligt länge för att slippa få en hjärtattack eller diabetes...

Hmm...jag har fått en liten knöl på ena sidan av halsen...borde man kolla upp sådant? Det är ju förmodligen bara en muskelknut...





Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0