Ilska!

Fikat blev väldigt trevligt - förutom att en av gästerna helt plötsligt kastar sig upp, proklamerar högljutt att vi andra är fördömmande och trångsynta och går! Speciellt vände hon sig till en tjej, för det var hon som pratade just då. Och då blev det hon som fick all skit. Vilket verkligen inte kändes rättvist, eftersom vi andra satt och höll med hon som pratade. Jag tänkte gå efter henne, men det var nog bra att jag inte gjorde det , för jag blev så satans jävla förbannad - så gör man fanimej inte! Hade jag gått efter henne så hade nog det hela urartat till ett jättegräl, för jag tyckte att hon betedde sig oförskämt. Vi diskuterade inget som inte är 'rumsrent' och jag tycker att hade hon en avvikande åsikt så kunde hon ha sagt det, istället för att sitta helt tyst och sedan helt plötsligt bara explodera!

Det satte onekligen sordi på stämningen och alla undrade vad fan det var som hade hänt.... När alla hade gått så hade jag god lust att ringa upp henne och skälla ut henne ordentligt - för tjejen som fick all skit , hon blev ganska så ledsen. Visserligen kom det ett 'förlåt-mig'sms till henne, men jag såg på henne att hon tyckte att det hela var jobbigt... Men jag bestämde mig för att vänta och inte ringa och skrika något dumt, vilket jag hade lust med, och vänta tills jag inte är lika arg. Men det som är dåligt med det är att jag oftast glömmer bort varför jag blev så arg efter ett tag.... Och så blir det ingen utskällning alls! Vi får väl se hur det blir - men jag tycker verkligen inte att hon plötsligt kan bli asförbannad och storma ut när hon inte ens förklarar varför hon blir så arg!

*muttrar*
Vissa kan man ju inte ens ha i möblerade rum - de är ju inte salongsfäiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0