*gnäll*

Det regnar ute, det är isande kallt, datorn krånglar (i går försvann blogginlägget som jag skrivit på grund av datakrångel - jag orkade inte skriva om det, så det blev inget inlägg alls) och jag har en hemtenta på mina axlar. Jag vill ha en semester på något varmt ställe. Samt tappa 10 kilo. Och skriva klart min uppsats rekordfort och rekordbra.

 Jag är lättretlig, tjurar över minsta lilla. Jag blir jättelätt ledsen. Jag vill äta en massa godis.

Och det konstiga är att jag mår så otroligt mycket bättre nu i höst än vad jag gjorde hösten innan min Asien-resa. Så otroligt mycket bättre. Kan ni bara tänka er hur det var hösten innan dess! Fullständigt odräglig var jag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0