Hur går jag?!

Just nu så borde jag plugga, men har istället ägnat en stund åt att ta hand om några av mina älskade skor. Bland annat ett par Puma som är mina absoluta favoriter. Fyndade dem för 600kr på en outlet för ett par år sedan. Har använt dem ofantligt mycket, vilket verkligen märks. De börjar se riktigt sunkiga ut, men jag älskar dem!

Men när jag rengjorde dem så upptäckte jag att jag formodligen går på ett mycket underligt sätt. Sulorna vid hälarna börjar nämligen luta betänkligt inåt - och släppa från själva skon för att glida ännu mera inåt! De har dessutom slitits på ett ytterst konstgt sätt! Det får mig att fundera över hur jag egentligen går! Hur fasiken har jag lyckats med det här? Går jag som en inåttåad, kobent kossa? Det måste jag i princip göra, eftersom skorna ser ut som det gör.... Mina stackars Pumor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0