Sushi!

Släpade mig upp i morse, kände mig allt annat än pigg och fräch, men på något underlige sätt ändå helt okej. Är för tillfället otroligt mätt, för efter föreläsningen så gick jag och några kursare på sushi-bar och åt lunch. Jag var i princip bottenlös! Det bara försvann ned! Jag åt säkert tre gånger mer än vad jag brukar äta - och kunde säkerligen ha satt i mig lie till om inte sunda förnuftet sade att nu fick det räcka... Så gott! Egentligen var det inte så länge sedan jag åt sushi men i dag kändes det som om det var i ett annat liv! ...och som om det var the last supper..... Skyller allt på att jag är i obalans sen Hemtentan och natten uten sömn! Hmm...nu känner jag att jag är lite godissugen...


Nu kommer jag att kunna rulla till träningen! Attans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0