*yrvaken*

Hade första föreläsningen i dag. Det kändes ganska så bra. Riktigt bra faktiskt, även om jag märkte av att min hjärna tagit semester - det var riktigt svårt att följa med i allt som föreläsaren sa. In genom ena örat, ut genom det andra. Satt helt i min egen värld med jämna mellanrum och det kanske inte är så bra.... Måste se till att komma in i studierna så fort som möjligt, kan nte bli släpandes efter! Det skulle bli en katastrof lite längre fram!

Tog en sväng på stan med en kompis efteråt, åt lunch och shoppade. Köpte ett nytt fotstöd till min jämrans fot som vägrar att sluta vara svullen! Kom hem och gick och lade mig en stund. Låg och läste en stund...somnade. Gud, det var sååå skönt! Sova bort eftermiddagarna var en vana som jag lade mig till med på gymnasiet. Hade en period då det verkligen var skönare än att vara vaken och det har hängt i periodvis. Underbart skönt, men inte allt bra för studiemoral och nattsömn. Helt uselt, faktiskt. Får sluta med det. Genast! Men gud, vad skönt det är...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0