Valborg i Uppsala!

Så har ännu en Valborg i Uppsala passerat. Det gick fort, måste jag säga. Och jag är hemma tidigare än vad jag brukar vara, vilket nästan känns lite...konstigt. Men bra!

Har ätit i lååång och härlig champagne- och våffelfrukost, suttit i parken och kolla på folk, lyssnat på rektorns tal (okej, jag erkänner, jag hörde faktiskt inte ett ord av vad han sade, men ändå ;=)), grillat och spelat en massa spel. Allt ahr varit väldigt långt och sansat, och väldigt bra! Har njutit hela dagen och bara haft det bra!

Dock svider det just nu i min hals och ajg misstänker att det faktum att jag blev rejält nedkyld i parken i dag kommer att visa sig i halsen i morgonbitti. Skit också, men det var det nog värt! I alla fall känns det så nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0