Vad i helvete hände i går?

Kan någon berätta, för jag minns inte!! Jag minns bara otrevliga detaljer.

Jag vaknade klockan åtta, prick (av någon jävla anledning så vaknar jag alltid "prick" något klockslag när jag är full) och minns inte hur jag kom hem (jag har ett minne av att jag gick,men det beror mer på min fantastiska slutledningsförmåga....) . Jag har ett riktigt FINT, obehagligt minne av att jag och tre (tre?!) kompisar står och bråkar halvt om halvt inklivna i en taxi - eller, rättare sagt,DE vill att JAG skall in i taxin och jag totalvägrar - och instället, konstruktiv som jag är, skriker jag okvädningsord i högan sky. Fantastiskt. Dessutom har jag ett skrubbsår storlek Australien på ena knäet.

Jag vill inte ens veta....


Kommentarer
Postat av: Anna*

Hahahahha, låter som om du haft en helkväll minsann =) Men å andra sidan, huvudsaken är ju att du kom hem in one piece.. Alla hamnar väl snett någon gång emellanåt =) Eller de flesta iallafalla
Men eller hur, det kanske alltid är lite känsligt? Men jag menar, vissa blir ju tillsammans med sin kompis ex. Men blir det aldrig okej då???

2007-08-25 @ 16:48:05
URL: http://snyggannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0