Kvinnlig eller manlig?!

Nu tycker jag att det är väldigt svårt att verkligen ringa in och kategorisera vad som är kvinnligt respektive manligt och jag tycker verkligen inte om att placera in mig själv i fack....Men här kommer i alla fall en lista som jag hittade hos Teaterapan Josefin!

Min kvinnliga sida:
[ -] Köpt en hårfön? (nej, jag har fått en!)
[ x ] Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut? (oh, ja!)
[ x ] Följt med som smakråd vid en shoppingrunda? (love it1)
[ x ] Pratat känslor? (väldigt ofta!)
[ x ] Tänkt på att matcha mina kläder? (ja, men jag brukar tyvärr inte lyckas...)
[ x ] Berömt en person av manligt kön för sitt utseende? (ja,alla behöver uppmuntran!)
[ x ]Ringt upp en person utan konkret syfte? (varje dag!)
[ x ] Funderat på namn åt mina barn? (ehh...ja, faktiskt)
[ x/-] Insett storheten hos Barbra Streisand? (både ja och nej, med jämna mellanrum)
[ x ] Druckit Cosmopolitan? (oh, jaaa!)
[ x ]Sett ett avsnitt av "Sex and the city"? (sett ALLA avsnitt!)
[ x ]Sett två avsnitt av "Sex and the city"? (återigen, ALLA!)
[ x ] Känt mig sugen på en kopp te? (flera gånger om dagen!)
[ x ]Känt glädje över att få blommor i present ? (jag strålar!)
[ x ]Gjort någonting romantiskt på eget initiativ? (självklart)
[ x ] Blivit arg utan anledning? (fullständigt vansinnig - men oftast med ett motiv, dock kanske inte helt förståeligt...)
[ x] Brytt mig om H&M:s val av modell? (har känts otroligt viktigt ibland!)
[ x ] Pratat skvaller? (maaaaaassor!)
[ x ] Varit arg/sur utan att tala om det? (ja, förlåt...)
[ x ] Kramat en kille? (japp)
[ x ] Dansat? (absolut)
[ x ] Bakat åt dig själv? (ja! ...men jag brukar hävda att det är åt andra människor också...)

Totalt: 20,5 poäng (Barbra blev ett halvt!)


Min manliga sida:
[ x]Ljugit om hur mycket jag har druckit? (shitt, jag skulle skämmas ögonen ur mig ibland om folk visste...)
[ - ] Ätit en blodig stek? (nej tack, västekt, tack!)
[ x ] Läst en biltidning?(går inte att undvika ibland, men aldrig hela)
[ -] Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (nej, skruvmejsel och skiftnyckel  är max vad jag ger mig på, men skulle det knipa så...)
[ -] Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det? (har jag lovat så har jag lovat! - men kanske glömt bort ibland, mend et är ju en annan sak...)
[ x] Skött grillen under en grillfest? (äääälskar att grilla!)
[ x] Läst en bok av Jan Guillou? (ja, två till och med!)
[ x] Läst ett nummer av Slitz? (ja, tyvärr)
[ x ] Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad? (har väl hänt)
[ x] Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza? (ja, herregud, en pizza räcker ibland inte till!)
[ x] Gått på en Ulf Lundell-konsert ? (ja, och jag njöööt av den lilla mansgrisen!)
[ x ] Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? (njae, jo, det får jag väl erkänna)
[ x] Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna? (JAAAA, jag ÄLSKAR dem!!)
[ x ] Diskuterat bröst? (absolut, inte minst mina egna!)
[ - ] Gjort lumpen? (jag prioriterade bort den, till slut)
[ - ] Läst Nick Hornby?(faktiskt inte, vilket är lite konstigt, flera av mina kompisar gillar honom)
[ x ] Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning? (ja, men aldrig lyckats med mitt onda uppsåt...)
[ x ]Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil? (ja, det skall gå fort, fortare, fortast!!)
[ - ] Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? (aldrig varit på en pissoar...)
[ x ] Lagat någonting på egen hand? (ja, så gott det gått!)
[ x ] Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? (ja, för fasiken! jävligt sega brukar de vara också, de där som springer omkring på planen! och mesiga! jag vill ha bloooood!!!)
[ x ] Tävlat i att dricka öl? (Ja, det var ett tag sen sist, men jag brukade vinna.....)

Totalt; 16 poäng

...nära, fast nära skjuter ingen hare...så om man får se utifrån den här listan, så är jag 'kvinna'. Dock kanske en ganska så aggressiv sådan, men det njuter jag bara av!





Kommentarer
Postat av: Josefin

Thanks for the credit;) Du vann över mig, både på det kvinnliga och det manliga =)

2007-02-24 @ 17:14:29
URL: http://teaterapans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0