Överlevde!!

Jo, jag överlevde hemtentan, visserligen med ett nödrop, men överlevde dock...vet inte riktigt hur resultatet blev, det är jag lite mer tveksam över....*suckar*

Det var länge sedan jag hade så här svårt att fokusera och det känns inte alls bra att det glider iväg för mig, att jag inte har fokus alls! Tentan kom ju i alla fall in, få väl se om den blir godkänd, jag är inte helt hundra, tyvärr...

Kände mig helt urlakad i går kväll (trots att jag fått sova 2,5 timme på morgonen, vilken mes jag har blivit - jag har ju lyckats skriva med fyra timmars sömn på två dygn ibland....), fick ta astmamedicin i går på  morgonen (och det var det månader sen jag sist behövde göra...)och det kliade över hela kroppen - stressymptom, jag vet....

Så jag ansträngde mig lite för att vara vaken ett tag och gick och lade mig vid kvart över nio. Sov som en stock.... Helt medvetslös hela natten! Vaknade inte ens ordentligt när min kille kom hem vid tjugo över ett.... Kände mig mycket bättre nu i morse, tänk vad 14 timmars sömn kan göra 
för ens hälsa!!

...men jag känner mig som en tvättäkta arbetshäst!!


Arbetshäst2

Kommentarer
Postat av: elisa

Hej, tänkte bara tacka för min första kommentar nånsin, och passa på att säga att du borde se Nacho Libre.

2007-02-21 @ 18:33:21
URL: http://elidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0