Sjuk bakfylla...

...det blev verkligen den värsta sortens bakfylla... Jag ahr spytt som en räv och inte fått behålla något alls under hela dagen. Pastan jag gjorde till lunch (det blev pasta med ketchup till lunch, inget mer avancerat och tur var väl det) står kvar här på mitt skrivbord halväten. Man tappar liksom aptiten när man spyr spaghetti genom näsan....

Vid halv sex-tiden åt jag glass och den har jag fått behålla, även om jag fick kämpa första halvtimmen. Sedan fick jag ett extremt begär efter äpplejuice, så jag släpade mig ner till ICA och införskaffade det - så snart har glassen fått sällskap av en liter DelMontejuice!

Men så här går det när man dricker en halv bag-in-box och dricker vodka direkt ur flaskan... det var kanske inte en sådan bra idé som det framstod som just då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0