Tungt!

Av någon anledning, som jag inte riktigt kan sätta fingret på, så har jag periodvis under dagen bara känt mig...tungsint. Har haft en massa att göra i dag och har träffat en massa människor och egentligen vara på bra humör, men har liksom bara haft små stunder då det bara känns...tungt.... Det är så mycket just nu och jag har verkligen ignorerat det stenhårt under helgen, så inget har blivit gjort, vilket jag ju måste ta igen nu.... Och när det blir så där tungt, så skulle jag kunna lägga mig till sängs och inte stiga upp. Brukar inte komma till det stadiet så ofta, men det är inte kul när det väl går så långt...

Det har liksom inte blivit bättre av att jag har haft två olika låtar snurrandes i bakhuvudet, dels Tommy Körbergs Himlen är oskyldigt blå (och jag kunde inte komma ihåg texten...gaaaa!), dels den här....




...det kunde ju varit bättre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0