*lalala*

Är fortfarande allmänt förvirrad, lite så där lagom över allt och alla...egentligen vill jag tillbringa hela dagen i soffan och bara läsa skräplitteratur och njuta av livet, men eftersom jag klev upp väääldigt tidigt i dag (halv sex) och somnade i soffan vid åtta-halv nio och sov där fram till elva, så känns det inte riktigt som om jag har "rätt" till det...visserligen är det här mitt julllov, eftersom jag inte fick något sådant i år (pluggade ju konstant). Inget Nyår heller för den delen - till och med min pojkvän upplever att all tid efter jul har varit stressad, eftersom jag har varit så sjuk och så stressad. Stackarn,han är inte ledig nu, utan tillbaka i vardagen redan, som alla människor som inte pluggar ju är...

Hade tänkt tillbringa den här tiden med att ta 'stärkande' prommenader och njuta av den friska luften, men eftersom jag hostar så frenetiskt så fort något slags luftombyte kommer till, så får det vänta tills i morgon. Skall ha en kompis över på fika istället, det blir säkert bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

i'm sure you'll be ok. take care babes.

2007-01-08 @ 18:19:01
URL: http://stylesucker.blogg.se
Postat av: Josefin

Hej! Är kompis med Anna och har kollat i din blogg. Gillar den! Fy, vilken jobbig förkylning du verkar ha haft, skönt att det är bättre.
Ha det bra!

2007-01-08 @ 21:54:17
URL: http://teaterapans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0