Ölhävning!

Firade att tentan var klar i går. Med ölhävning.
Jag har inte hävt öl sen jag gick på gymnasiet, typ. Jag har "alltid" varit bra på det, så jag vann, med ölen rinnandes ner i BH:n....

Dessutom fick jag skamliga förslag när jag stod och väntade i baren. Tror att jag tappade hakan lite. Kände mig lite som en kärring, kunde inte låta bli att tänka 'men Gud, säga sådant till okända människor! Vet hut!'. Som tur var har jag inte blivit tillräckligt mycket kärring för att säga det högt....

När jag gick hem, kvart över tolv, så kändes det som om jag hade upplevt en utekväll från min gymnasietid. Fast på den tiden var jag i princip aldrig hemma före kvart i tre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0