Spö i TP!

Det är ett ganska så trevligt sätt att tillbringa en fredagskväll med. Grilla för första gången för i år (yeeeee-ha!). Dricka lite vin. Nya lite. få spö i TP. Sådär lagom.

Har dessutom blivit övertalad att ställa upp på ytterligare ett lopp i år. Okej, så svårövertalad var jag faktiskt inte, det erkänner jag. Men nu blir det Vårruset, Tjejmilen - och Blodomloppet i år. Rekord! ...synd att jag bara har tränat två gånger i år - den ena gången gick det åt helvete, den andra gången gick det bra, men jag blev sjuk efteråt. Och senast jag sprang en mil var jag skadad i nästan tre veckor efteråt.... *lalala*
Dags att börja träna ordentligt, alltså....

Visserligen har jag en gangande känsla av att jag har glömt något, men jag har beslutat mig för att det är överdrivet. Hoppas jag. Tänkte tillbringa resten av kvällen med Naruto, det känns som en lagom avrundning. Sen hoppas jag att det inre tempot som har hållit mig igång hela veckan kommer att släppa, så att jag få sova ordentligt i natt. Det skulle jag behöva. Men jag skulle behöva det igen på söndag eftermiddag, kan det bara ta paus en liten stund?


Naruto1.jpg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0