Teberoende och Gula tänder

Tänderna i min undekäke håller på att bli gula. Jag kan ta att de är sneda och vinda (som min underbare tandläkare sa; 'Det viktigaste är att man har ett smittande leende - och det har du!!' det är guld att höra för någon som bittert önskar att man blivit påtvingad tandställning i lågstadiet), men...inte GULA!

Nu går det dock inte att förneka längre....de håller inte längre på att bli gula, de är redan det! Och det ser faktiskt rätt så äckligt ut. Men jag antar att jag får skylla på mitt teberoende, för jag varken röker eller dricker kaffe. *tittar ner i sin gigantiska tekopp*

Och vad gör man åt gula tänder?! Är det någon som har ett förslag? För jag har tyvärr inte råd att göra en dyr blekning hos tandläkaren....
Är det någon som har använt blekningsmedel som funkat bra? Och som de kan rekomendera?
Är det svårt? ...ochd et viktigaste; Vad är det absolut värsta som kan hända om något går fel?!

image77
Skyldig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0