Transasmink och skoshopping!

Åååh, satt på ett seminarium under hela förmiddagen i dag. Det var...inte tråkigt, men kanske inte det mest stimulerande som jag har varit på under min studietid, om jag uttrycker mig så.... Satt och fantiserade kring vad för slags sminkning jag skulle hitta på tills i kväll, då det är dags för utgång. Detta är rätt så ovanligt för mig - att planera sminkning, alltså. Men jag kom fram till att om jag verkligen hade på mig allt det smink som jag funderade över - då kommer jag att se ut som en transvestit. Inget ont om transvestiter, men.....

Efter skolan blev det en sväng på stan, som resulterade i ett par alldeles för dyra skor.....*lalala* Jag behöver dem, de är asläckra! ...hmmm...undrar om de matchar transvestitsminkning...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0